sâmbătă, 14 martie 2009

Festivalul Filmului Belgian 2009

"În urma succesului de anul trecut al Festivalului de Film Belgian, lectorul belgian de la Timişoara în colaborare cu Delegaţia Valonia-Bruxelles din Bucureşti au plăcerea să vă invite la cea de-a doua ediţie.

Festivalul de Film Belgian se va desfăşura în cadrul lunii Francofoniei, în zilele de 17, 18, 19 martie la Aula Magna a Universităţii de Vest.

Filmele sunt subtitrate în limba română de către Andreia Ghimiş, Mirela Pop (studentă, respectiv lector doctor, la Universitatea « Politehnica » Timişoara) şi doi dintre membrii grupului Ceas (Alina Manea şi Vincenţiu Horia)."

Programul:

Marţi 17 martie,
ora 18:30 - Farinelli (Farinelli), de Gérard Corbiau

Miercuri 18 martie,
ora 18:00 - La vie rêvée des anges (Îngeri căzuţi), de Eric Zonca
ora 20:00 - Le vélo de Ghislain Lambert (Bicicleta lui Ghislain Lambert), de Philipe Harel

Joi 19 martie,
ora 18:00 - Le mystère de la chambre jaune (Misterul camerei galbene), de Bruno Podalydès
ora 20:00 - Trouble (Confuzie), de Harry Cleven.

Sunt filme bune zic eu, Farinelli chiar as vrea sa-l vad, e film de epoca despre "castrati" cantaretii de opera operati la barbatie intre care cel mai faimos a fost Farinelli. A luat Glob pt best foreign film. Si Ingeri Cazuti pare interesant avand si o tolba de premii europene, care spre deosebire de Oscar, mai pot insemna ceva...

8 comentarii:

  1. la astea ma gandeam si eu...de gand aveam sa merg la La vie rêvée des anges, dar poate o sa merg si la farinelli, desi e recital de percutie la filarmonica...hmmmm...eu vreau la toate :(...poate dau cu banul...hmmm

    RăspundețiȘtergere
  2. adri u mergi la scoala la curs lui Dragomir :D fara filarmonica si film...mergem miercuri ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. hehehe...am gasit solutia :)) cum si pe tine te cheama tot adri, mergi u la mugu...si eu merg la filarmonica si miercuri ne vedem la film...:))

    RăspundețiȘtergere
  4. ok m-am hotarat marti la 18.30 suntem la aula magna "ambele amandoua" :P:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Am un deja vu legat de primul film de joi: Misterul Camerei Galbene (2003). La ultimul Festival al Filmului Francez am vazut urmatorul film facut de Podalydes dupa Gaston Leroux: Parfumul Doamnei în Negru (2005). Un amestec bizar de umor negru şi farsă. Nici „comedie”, nici „poliţist”. Ma astept tot la o creatie postmoderna burlesca, a carei umor va sta cu precadere in jocurile de cuvinte. Ceea ce va fi gustat numai de publicul francofon.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai nici eu nu ma omor dupa mystery thrillerurile astea. Poate ma duc maine la Farinelli. Depinde cum stau cu timpul.

    RăspundețiȘtergere
  7. am fost la Frainelli si a fost tare fain, relaxant, reconfortant, diferit, ah ce mult iubesc eu filmele necomerciale :D si m-am indragostit de opera..

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.