sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Marele Ecran - Un an

Aproape c-am uitat ca azi se implineste 1 an de cand va anuntam pe blogul personal ca am dat drumul la Marele Ecran. De vina au fost zilele astea mai agitate care au trecut precum si faptul ca tot uit data exacta. Eu am inceput sa scriu aici pe 6 noiembrie 2008 dar nu faceam decat sa mut niste articole publicate initial pe Richie's Day, abia pe 14 am pus prima cronica noua - Gerry - si i-am dat drumul in aer cu o "lansare oficiala". Asa ca azi s-ar implini un an de cand stie lumea de el. Dar Marele Ecran in forma actuala, cu doi co-autori egali in drepturi (si uneori opusi in simtiri, ceea ce va ofera viziune si mai subiectiva) s-a nascut abia dupa doua luni, cand tovarasul Lucian si-a publicat prima cronica aici (The Wrestler). Totusi eu consider ca el a fost prezent in anima inca de la inceput doar ca a durat mai mult sa-l conving pe cronicarul din Tm24Fun sa intre in "blogosfera", mai ales ca i-am spus de proiect dinainte si i-am primit sfaturile si ideile cu placere.

Ce-am facut noi intr-un an de zile? Am scris 260 de articole (inclusiv asta) am povestit despre aprox 100 de filme, am organizat concursuri mai mult sau mai putin reusite, am facut iesiri organizate la film si am promovat dupa puterile noastre manifestari culturale specifice din urbe sau chiar din tara. In principal am incercat sa ne implicam cititorii in ce am crezut ca ne (sau ii) intereseaza. Poate e o aroganta din partea noastra sa spunem ca nu vream sa fim inca un alt site despre filme. Ne-o asumam insa pentru ca, cel putin la nivel declarativ, vrem sa facem lucruri inedite si originale chiar daca nu stim cat de bine ne reuseste. Dar banuim ca functioneaza. De asta am facut cronicile Back2Back, sesiunile de Inter/view sau concursurile in care dam bilete la film. Ca sa diversificam.

La reusite notabile eu unul ma bucur ca am stabilit niste parteneriate utile cu CCF-ul si cu Cinema City. Tres Courts ne-au avut pe afis, Timishort ne-au avut in sala non stop. Mai mult, am adus atentiei publice dedesubturile afacerilor din cadrul Radef, am expus problemele "cinematografelor comuniste" insa, din pacate, noi n-avem solutii. Dar ele trebuie sa existe, nu se poate altfel. In termeni de trafic si accesari n-avem cu ce sa ne laudam in afara de cei 100 de abonati din feed si cei 20 -30 de prieteni blogeri care ne sustin. Cu gandul la ei scriem de fapt. Deocamdata cam atat cu aniversarea, ca m-am intins si inca nici nu l-am lasat pe Luci sa zica ceva, nici nu stie de asta de fapt, dar o sa aibe o surpriza cand citeste si revine el cu completari mai tarziu. Sa fiti iubiti!

11 comentarii:

  1. La multi ani! inainte si sa ne dati idei la fel de bune de filme ce merita vazute. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru un an in care am descoperit alaturi de voi filme care meritau vazute sau care nu tocmai meritau, in care am desoperit cum se face un review la film si in care m-am amuzat de diferentele voastre de opinie..acuma tin partea lui richie, dar cu el mi se potrivesc se pare gusturile si ce recomanda el e cam intotdeauna bun (pt ochii mei) ...succes in continuare si la cat mai multe articole

    RăspundețiȘtergere
  3. Si la mai mare!

    Eu mă bucur enorm că exista acest site, tocmai pentru ca nu e "inca un alt site despre filme".

    Imi place sa citesc recenziile voastre, mai ales atunci cand reusesc sa si vizionez din filmele propuse de voi, ca sa pot apoi face comparatie cu "gustul" meu personal... Si ma bucura, la fel de mult, sa gasesc recomadari despre filme pe care, altfel, poate nu le-as putea vedea niciodata.

    La multi ani, deci! Si la cat mai multe articole!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bucurosi sa fim de folos :)) Multam de sustinere.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani! Si la cat mai multe recenzii! Nu imi vine sa cred ca a trecut deja un an de cand va citesc si abia astept urmatoarele filme si concursuri (poate in curand o sa am curaj sa si particip la unul din ele :P ).
    Sooooo again: La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulţi-mulţi ani cinematografici! Eu una ştiu că am parte de sugestii bune din partea voastră. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Richie: Multumesc, Richie pentru surpriza si pentru ca m-ai convins sa intru in blogosfera. Si multumesc tuturor cititorilor nostri fara de care acest blog n-ar fi decat o suma de notite. Asa, putem experimenta experienta unei "vizionari in grup". Iar marele-ecran despre asta este.

    adizzy: ma bucur mult ca 'te potrivesti' cu Richie la filme, pentru ca altfel, daca as fi scris numai eu, inteleg ca ai fi renuntat sa mai dai pe aici :)

    Vezi, tocmai de asta functioneaza latura duala a acestui blog.

    RăspundețiȘtergere
  8. la multi ani si felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani cat mai fericiti si mai bogati in ale recenziilor de succes!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumim inca o data. Stati pe langa noi si o sa fie bine :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cam tarziu, dar La Multi Ani si din partea mea. Chiar daca nu v-am lasat mereu comentarii, filmele recomandate de voi sunt de cele mai multe ori un "must" pentru mine.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.