miercuri, 27 iulie 2011

Principii de viata, cu Gabi Huian

"E O LUME INCITANTA, ATAT IN FATA CAMEREI, CAT SI IN SPATELE EI"


Gabriel Huian e unul din tinerii care a dat bac-ul in infama editie 2011. Dar mai important trebuie sa fi fost examenul filmarilor pentru Principii de Viata (Constantin Popescu, 2011). De exemplu, momentul in care Vlad Ivanov i-a administrat "un tata de bataie". Gabi are 18 ani si a jucat deja in doua filme romanesti importante. In liceu facea teatru. Mai nou deseneaza. Am avut o lunga discutie pe messenger (sau ymterviu, termenul lui Iulian Comanescu) care s-a intins pana la o ora tarzie. Si am descoperit ca viitorul nu e chiar asa de negru.


Bataia parinteasca si costumul de neopren

Gabi Huian: ready for action

lucianmircu: mi se pare cumva haios
lucianmircu: ca noi vorbim acum exact inainte sa pleci tu la mare. Banuiesc ca de data asta chiar vrei sa pleci

Gabi Huian: da, pai am intrat destul de mult in pielea personajului (Velicanu jr. n.m.)
Gabi Huian: Dar de data asta o sa plec fara nici o bataie. Plec de buna voie

lucianmircu: sarbatoresti bacul, asa-i?

Gabi Huian: ma relaxez putin, si apoi o iau de la capat cu facultatea

lucianmircu: iarasi ca si coincidenta, discutia noastra are loc in fata calculatorului, loc in care personajul tau isi petrece cam jumatate din scene

Gabi Huian: aici semanam, nu a trebuit sa joc foarte mult
Gabi Huian: numai ca nu ma pasioneaza jocurile

lucianmircu: deci nu esti genul gamer, care sta cu orele pe mess sau facebook?

Gabi Huian: am fost, si ma bucur ca am trecut de stadiu ala

lucianmircu: cat de mult seamana personajul cu tine? esti mai rebel?

Gabi Huian: intradevar ma regasesc putin in el, ideea e ca nu sunt atat de rebel, iar cu ai mei ma inteleg bine, desi mai am si eu micile mele "escapade"

lucianmircu: deci aici a trebuit sa joci "putin"

Gabi Huian: da, a trebuit sa joc mai mult indiferenta de care el a dat dovada vis`a`vis de ai lui

lucianmircu: trebuia sa incep cu intrebarea asta ca ma roade de multa vreme: au durut palmele alea?

Gabi Huian: that`s a tricky question
Gabi Huian: well, am tras 7 duble, dar regizorul (Constantin Popescu) s-a gandit din timp la asta
Gabi Huian: pe sub haine am avut un costum de neopren care a atenuat durerea
Gabi Huian: si tricoul larg a fost numai bun pentru a-l masca

lucianmircu: nu s-a vazut, dar se auzeau destul de tare plesniturile

Gabi Huian: au durut putin de la a 5-a dubla

lucianmircu: ai simtit tensiune la un moment dat intre tine si Vlad Ivanov
lucianmircu: dar din-aia, tensiune reala?

Gabi Huian: sincer, nu prea am simtit nimic, am fost atat de implicat in scena, incat nu ma mai gandeam la durerea aia
Gabi Huian: chiar la a 5-a dubla Vlad a venit la mine si mi-a spus: "daca vrei pot sa dau mai incet, ca deja mi-e mila"

lucianmircu: si tu ce-ai zis: da-i tata?

Gabi Huian: i-am spus ca merit

Gabi Huian: ideea e ca m-a ajutat foarte mult, asta m-a incarcat sa si plang
Gabi Huian: si tensiunea dintre personaje cred ca s-a facut simtita

lucianmircu: te-ai gandit la vreo amintire personala dureroasa ca sa poti plange?
lucianmircu: sau nu ai folosit trucuri din astea cu memoria afectiva?

Gabi Huian: sincer, nu, a venit totul de la sine, am fost cu adevarat Catalin Velicanu
Gabi Huian: si m-am pus cu totul in pielea lui




Principii

lucianmircu: Cu ce "principii de viata" te-ai ales in urma filmului?
lucianmircu: adica ai invatat ceva din poveste, in afara de meserie?

Gabi Huian: da, niciodata nu trebuie sa iti "renegi" parintii, trebuie sa-i accepti asa cum sunt, poate unii sunt prea grijulii, altii sunt mai severi, dar pana la urma, tot parintii tai sunt
Gabi Huian: si am invatat sa las indiferenta deoparte

lucianmircu: si din experienta lui Velicanu-tatal?
lucianmircu: sa nu fii prea stresat ?

Gabi Huian: da, trebuie sa-ti calculezi mult mai bine totul
Gabi Huian: chiar daca el avea impresia asta, claca in felul lui

lucianmircu: la un moment dat nu mai controlezi tu viata, ajungi intr-un vartej in care te controleaza ea pe tine

Gabi Huian: si asta te face sa te descarci pe cei din jur
Gabi Huian: iar bataia de final, chiar daca nu a fost cea mai buna idee a lui Velicanu

lucianmircu: o merita pustiu

Gabi Huian: intradevar
Gabi Huian: ma refer, ca nu era buna inainte de plecare
Gabi Huian: bataia l-a ajutat pe velicanu sa se detaseze de tot stresu
Gabi Huian: si prin ea se citeau toate probleme lui
Gabi Huian: din ultimele 48 de ore


Portretul Personajului

lucianmircu: ce parere ai despre Velicanu jr.
lucianmircu: ai putea fi prietenul lui? l-ai vedea in gasca ta?

Gabi Huian: aa, cu siguranta, Catalin e genu de baiat cu care as putea sa-mi petrec timpul liber, dar nu m-as baza foarte mult pe el
Gabi Huian: avand in vedere ca acorda foarte mult timp calculatorului
Gabi Huian: asa ca nu l-as numi prieten, poate doar cunostinta

lucianmircu: e cam blazat, nu? nu prea stie ce vrea

Gabi Huian: da, cam haotic

lucianmircu: ca multi tineri la varsta asta si in Romania de azi

Gabi Huian: asta si din problemele de familie

lucianmircu: plus ca ii lipseste probabil figura paterna
lucianmircul: pentru ca tatal vitreg e aproape o caricatura

Gabi Huian: nu prea are "eroul" pe care fiecare baiat il vede in tatal lui
Gabi Huian: desi incearca sa se apropie de el, ducandu-l la piscina, cumparandu-i pizza, sau facand glume pe care el nu le gusta

lucianmircu: ai povestit lucrurile astea cu Constantin Popescu?
lucianmircu: "fisa" personajului

Gabi Huian: sigur, de la primul casting
Gabi Huian: si de-atunci am facut "portretul robot" al lui Catalin


"Casting"

lucianmircu: cum ai ajuns sa-l joci pe fiul lui Vlad Ivanov?
lucianmircu: a fost un casting greu? ai avut concurenti?

Gabi Huian: well, Constantin Popescu ma cunoaste din Marilena de la P7, am lucrat impreuna, si era foarte bun prieten cu Cristi Nemescu, tocmai de-asta vroia sa lucreze cu mine, pentru ca m-a cunoscut de atunci si stia "de ce sunt in stare"

lucianmircu: ai primit un scenariu cum primesc actorii de la Hollywood
lucianmircu: dupa ce ai primit rolul?

Gabi Huian: nu, m-a sunat intr-o zi, daca imi amintesc bine, pe undeva prin august, ne-am vazut la HiFilm si am dat proba direct, iar Constantin Dita (Portretul luptatorului la tinerete, n.m.) m-a ajutat la text interpretandu-l pe Emilian Velicanu

Gabi Huian: si dupa ce am terminat, Tica mi-a spus ca vrea sa lucreze cu mine
Gabi Huian: si cam asta a fost
Gabi Huian: iar eu am fost mai mult decat incantat
Gabi Huian: sa stiu ca o sa lucrez cu oameni de calibru mare


Frica incepatorului

lucianmircu: da cand ai aflat ca o sa joci cu Vlad Ivanov n-ai simtit nicio presiune?
lucianmircu: dincolo de placerea de a fi cu acei actori si de a invata meserie?
lucianmircu: nu ti-a fost "frica"?

Gabi Huian: aici recunosc, este un actor foarte bun, am avut foarte multe de invatat, dar cu toate astea, mi-a facut placere si, din a doua zi, presiunea a incetat
Gabi Huian: frica nu mi-a fost
Gabi Huian: ma simteam putin cam "novice", pentru ca nu ma ridic la rangul lor

lucianmircu: pai da, la asta ma refer, ca apare inevitabil o presiune a "incepatorului"
lucianmircu: si ti-e frica sa nu strici vreo scena
lucianmircu: daca ai gresit o replica sa te blochezi
lucianmircu: si sa-ti fie jena ca actorul de langa tine are treaba din cauza ta
lucianmircu: in loc sa mearga mai devreme acasa

Gabi Huian: asta nu s-a intamplat, a mers totul destul de bine
Gabi Huian: a fost o singura scena care a avut mai multe duble, pentru ca eram cu totii obositi

lucianmircu: aici te-a ajutat si experienta ta anterioara
lucianmircu: chiar, cat aveai la Marilena...11-12?
lucianmircu: 13 maximum

Gabi Huian: da, 13
Gabi Huian: oricum m-am schimbat foarte mult de atunci

lucianmircu: mie-mi zici?
lucianmircu: daca nu te-am recunoscut

Gabi Huian: lumea ma intreaba acum "tu esti pustiu ala? ca nu semeni deloc "

lucianmircu: erai si parca mai tuciuriu, te asortai bine in cartier

Gabi Huian: da da, eram camuflat
Gabi Huian: ma faceam pierdut la lasarea noptii

lucianmircu: mai tii legatura cu "fratele" tau de atunci (Cristi Olesher n.m.)?
lucianmircu: si el foarte talentat

Gabi Huian: i-am cerut id-u de mess la un moment dat dar si l-a schimbat

Gabi Huian: si nu am mai auzit nimic de el

lucianmircu: Marilena mi-a placut foarte mult
lucianmircu: te mai uiti la film?

Gabi Huian: eu am o problema
Gabi Huian: nu pot sa revad filmele
Gabi Huian: pentru ca automat vin gandurile alea : "vreau sa schimb ceva, aici puteam mai bine "
Gabi Huian: dar la Principii, am fost multumit de secventa cu bataia
Gabi Huian: pentru ca nu eram sigur daca o sa pot plange
Gabi Huian: si nu stiam daca o sa pot sa transmit emotia respectiva, si tensiunea

lucianmircu: te-ai uitat la Morometii?
lucianmircu: nu zic ca e copiat, dar scena cu bataia e foarte aproape de ce a facut Moromete (Victor Rebengiuc) cu baietii lui
lucianmircu: e tot o scena tensionata, are aceeasi gradatie
lucianmircu: tatal se roaga frumos de baieti, baietii ii dau cu tifla si el le da apoi cu paru

Gabi Huian: principiile parintelui raman aceleasi, cand incearca cu frumosul, ajung intr-un final, cand ajung la capatul rabdarii sa recurga la metode mai putin ortodoxe ca sa spun asa


Concentrare

lucianmircu: aparent jumate din film, nu prea ai avut de jucat
lucianmircu: totusi, s-a filmat in spatii stramte, cu o intreaga echipa in spate
lucianmircu: cum te-ai putut concentra?

Gabi Huian: echipa a fost cam jumatate din cea de la Marilena
Gabi Huian: a fost si placerea de a-i revedea si totul a fost ca intr-o familie
Gabi Huian: de treaba, deschisi

lucianmircu: deci erai intre prieteni oarecum si n-a fost un efort sa te concentrezi

Gabi Huian: nu, sub nici o forma

lucianmircu: n-ai simtit niciun moment ca "nu esti acolo"?

Gabi Huian: niciodata, am fost mereu acolo, si am facut totul cu placere
Gabi Huian: sincer, nici nu prea am simtit oboseala
Gabi Huian: chiar daca aveam set de la 6 dimineata si terminam la 10 seara


Hipermarket

lucianmircu: alta scena interesanta a fost in supermagazin
lucianmircu: ati filmat noaptea banuiesc, dupa ora inchiderii sau?

Gabi Huian: da, atunci au fost filmari de noapte
Gabi Huian: dupa ora inchiderii, da

lucianmircu: si a fost haios?

Gabi Huian: foarte, toata Cora era a mea

lucianmircu: banuiesc ca aveau bodyguarzi cu ochii pe voi sau paznici de noapte

Gabi Huian: erau si bodyguarzi care faceau ce stiu ei mai bine
Gabi Huian: aka sa doarma
Gabi Huian: a fost cam stresant faptu ca dura foarte mult sa se puna luminile
Gabi Huian: stateam 2-3 ore pentru lumini, iar apoi jumatate de ora pentru cadru
Gabi Huian: si din nou schimbare de lumini
Gabi Huian: si tot asa au fost 3 zile din cate imi amintesc
Gabi Huian: desi trebuia sa fie una singura in Cora

lucianmircu: iti trebuie rabdare

Gabi Huian: eu am rabdare destula
Gabi Huian: cantitati industriale de rabdare
Gabi Huian: a durat mult cu luminile si au mai fost probleme cu figuratia
Gabi Huian: puteam sa stam maxim 5-6 ore in hypermarket
Gabi Huian: si nu prea era timp pentru toate cadrele intr-o singura zi

lucianmircu: in momentele astea banuiesc ca poti sa-ti iesi din mana

Gabi Huian: well, mereu aveam ceva de facut
Gabi Huian: ori povesteam intre noi, ori spuneam bancuri
Gabi Huian: aici Vlad Ivanov si Liviu Marghidan (director de imagine, n.m.) erau un fel de Youtube


lucianmircu: din afara n-ai zice ca domnul Ivanov e genu foarte glumet
lucianmircu: l-am vazut la Anonimul, cand a prezentat 432

Gabi Huian: nu, este chiar o persoana foarte deschisa, are simtul umorului, stie sa umple timpul "mort" cu mici glume sau povesti amuzante, si este foarte devotat acestei meserii
Gabi Huian: tocmai de-asta am avut foarte multe de invatat de la el
Gabi Huian: probabil de-asta ti-ai creat impresia asta despre el
Gabi Huian: ca i-ai vazut personajul

lucianmircu: da, incerc sa separ actorul de personajele sale
lucianmircu: dar uneori e un personaj "bigger than life" cum a fost doctorul Bebe

Gabi Huian: aici ai dreptate
Gabi Huian: mi-a placut foarte mult cum l-a jucat
Gabi Huian: e practic opus lui ca si persoana

lucianmircu: contremploi parca ii zice la treaba asta


Filme, actori

lucianmircu: tu la ce filme te uiti de obicei?

Gabi Huian: imi plac filmele pshihologice, filmele la care trebuie sa te uiti de 2-3 ori ca sa le intelegi ca lumea
Gabi Huian: cum ar fi Fight Club
Gabi Huian: a lui palahniuk

lucianmircu: inteleg ca ai citit si cartea

Gabi Huian: da, si asta m-a surprins
Gabi Huian: ca de obicei, filmele facute dupa carti sunt mai slabe ca impact

lucianmircu: psihologice, deci Lynch, Aronofsky?

Gabi Huian: Lynch l-am vazut, dar a trecut ceva timp si sigur o sa-l revad in curand
Gabi Huian: Aronofsky nu am apucat sa-l vad, desi toata lumea mi-l recomanda
Gabi Huian: acum cand am timp liber mai mult desenez

lucianmircu: imi place ca vorbesti despre regizori "sa-l vad"

Gabi Huian: da, ii vad munca

lucianmircu: lumea nu prea se mai uita la cicluri de filme dupa regizori
lucianmircu: cinefilii zic: ma uit la Fellini, Bergman, Tarkovski

Gabi Huian: exact
Gabi Huian: am prins asta de la next, de la festivalu de film de scurt metraje

lucianmircul: imi zici si niste actori pe care ii urmaresti?

Gabi Huian: imi place foarte mult Johny Depp
Gabi Huian: e singurul actor, din perspectiva mea, care poate sa joace absolut orice rol

lucianmircu: el si domnul Ivanov :)

Gabi Huian: nu e foarte departe

lucianmircu: sunt sigur ca poate sa joace multe, dar nu pe Jack Sparrow

Gabi Huian: aici ai dreptate
Gabi Huian: Jude Law este bun

lucianmircu: mie mi-a placut mult Heath Ledger

Gabi Huian: da, am uitat sa-l precizez
Gabi Huian: pacat de el


Desene



lucianmircu: ma bucur ca ai zis mai devreme de desene
lucianmircu: am vazut ca ai participat la ceva in strada, caricatura?

Gabi Huian: nu, printr-o cunostinta care avea o expozite de arta "home made"
Gabi Huian: s-a gandit sa ma introduca si pe mine cu desenele mele
Gabi Huian: eu merg mai mult pe portrete
Gabi Huian: si am incercat sa-mi vand si un tablou

lucianmircu: in ce le faci? creion, acuarela?

Gabi Huian: creion/carbune
Gabi Huian: nu le colorez, si la pictat nu ma bag, ca nu prea le am cu culorile

lucianmircu: cat costa tabloul ?

Gabi Huian: e un tablou cu un bebelus
Gabi Huian: tipa mi-a spus sa ridic pretul undeva la 3 milioane, dar eu - spus ca nu vreau atat, mai ales ca e primul si nu e atat de reusit

Gabi Huian: asa ca am lasat pretul la 1 milion jumate

lucianmircu: poate faci o poza
lucianmircu: si punem pe blog: cine stie, poate gasim cumparator




Gabi Huian: am pe facebook
Gabi Huian: toate desenele mele
Gabi Huian: am si filmulete "step by step" la ultimele 5 desene
Gabi Huian: nu am cursuri sau ceva, e talent nativ

lucianmircu: imi plac bebelusii
lucianmircu: aproape ca prind viata din pagina

Gabi Huian: hehe

Gabi Huian: imi place sa detaliez totu
Gabi Huian: sa fie cat mai realistic

lucianmircu: de unde povestea cu bebelusii?

Gabi Huian: in primu rand expresiile lor ma atrag
Gabi Huian: au puritatea aia
Gabi Huian: pe care eu simt nevoia sa o redau prin desen

lucianmircu: dar faci si batrani

Gabi Huian: da, am incercat de toate
Gabi Huian: si animale
Gabi Huian: batranul e din Mr. Nobody

lucianmircu: misto, jared leto

Gabi Huian: dar seamana cu hopkins


Bebelusi

lucianmircu: apropo de bebelusi, cum a fost cu bebele din film, "fratele" tau?
lucianmircu: asta chiar putem sa zicem ca e copil-actor

Gabi Huian: a fost foarte lipicios
Gabi Huian: era atat de dragalas si de cuminte
Gabi Huian: parca simtea camera
Gabi Huian: cand se spunea actiune, deja se linistea
Gabi Huian: iar dupa stop, incepea sa se fastaceasca din nou
Gabi Huian: dar niciodata nu am avut probleme cu el in timpul cadrului

lucianmircu: ii placea sub lumina reflectorului

Cinema

lucianmircu: Mergi la cinema? sau home cinema?

Gabi Huian: nu, la cinema nu prea merg, pentru ca din pacate e cam tiganie
Gabi Huian: sa te uiti la film si sa auzi injuraturi in sala
Gabi Huian: sau lasere pe ecran
Gabi Huian: sau copii care se bat cu nachos sau floricele

lucianmircu: Principii de Viata ai vazut tot acasa?

Gabi Huian: da, dar din pacate pe site-ul de la tiff

lucianmircu: hahah ca si mine

Gabi Huian: inca nu am reusit sa fac rost de el

Gabi Huian: se numea, Mubi parca, am vazut si alte filme dragute acolo

lucianmircu: cum ti s-a parut sa te vezi pe ecran?
lucianmircu: stiu ca ai mai trait asta, dar care-i senzatia?

Gabi Huian: e o senzatie ciudata, e intr-un fel placut, foarte placut, dar eu avand complexele mele, cu "aici puteam mai bine" e si o oarecare nesiguranta inainte sa inceapa proiectia
Gabi Huian: dar cu siguranta, sunt incordat in timpul filmului si parca traiesc prin personajul creat de mine

lucianmircu: deci mai degraba te-ai urmarit cu sufletu la gura
lucianmircu: sa nu calci stramb

Gabi Huian: exact
lucianmircu: si ce nota ti-ai dat la final? mai mare ca la bac?

Gabi Huian: imi ceri imposibilul, nu prea pot sa ma auto apreciez
Gabi Huian: asta ramane la aprecierea altora

lucianmircu: dar ai fost multumit

Gabi Huian: da, am fost multumit intradevar

lucianmircu: banuiesc ca oamenii din domeniu catre te-au vazut te-au felicitat?

Gabi Huian: da, foarte multi

lucianmircu: de la cine ti-au picat cel mai bine aprecierile?

Gabi Huian: de la toti le-am primit cu caldura
Gabi Huian: si Vlad Ivanov a fost unul dintre ei

lucianmircu: din afara filmului ai avut reactii?
lucianmircu: ai primit alte oferte de atunci?

Gabi Huian: de la Principii inca nu, poate dupa premiera, de abia astept

lucianmircul: care oficial va fi...

Gabi Huian: in toamna, inca nu stiu o data exacta


Faima

lucianmircu: prietenii care au vazut filmu ce-au zis?
Gabi Huian: majoritatea sunt mandri de mine iar eu ma bucur sa stiu lucru asta, ma motiveaza

lucianmircu: ai citit cronici?

Gabi Huian: inca nu
Gabi Huian: spre rusinea mea
Gabi Huian: astept una si buna

lucianmircu: trebuie sa iti spun ca nu toate sunt laudative la adresa filmului
lucianmircul: asa, la mijloc
lucianmircul: e un film ok, cam asta se zice

Gabi Huian: am auzit asta

Gabi Huian: oricum sunt mai mult decat bucuros ca am facut parte din el
Gabi Huian: a fost o experienta pentru mine
Gabi Huian: si un pas inainte, in cariera pe care mi-o doresc

lucianmircu: ce faci, daca -Doamne pazeste- ajungi vedeta?

Gabi Huian: o sa fac in asa fel incat sa nu fiu vazut ca o vedeta
Gabi Huian: imi place sa fiu asa cum sunt
Gabi Huian: un om simplu
Gabi Huian: nu-mi place sa ies in evidenta sau sa ma laud cu ceea ce fac

lucianmircu: e o chestie care iti da de gandit, unii nu fac fata la succes

Gabi Huian: intr-adevar imi place sa fiu apreciat, dar asta nu hraneste cu nimic orgoliul de sine


Bani

lucianmircu: n-o sa te intreb ce onorariu ai primit. Dar iti ajunge de-o saptamana de distractii la mare? la noi la mare, unde e mai scump

Gabi Huian: o sa spun ca mi-a ajuns atat cat sa-mi renovez dormitorul cu totu
Gabi Huian: tie o sa iti spun in particular

lucianmircu: e ok
lucianmircu: lucrurile astea sunt tot timpu tabu la noi
lucianmircu: nimeni nu vorbeste despre ele
lucianmircu: de parca ar fi o rusine

Gabi Huian: nu mi-e rusine sa spun, doar ca nu vreau sa creada lumea ca ma laud cu suma primita
Gabi Huian: unii poate or sa zica ca e prea putin, altii prea mult
Gabi Huian: eu consider ca a fost o suma destul de buna avand in vedere ca nu sunt actor profesionist
Gabi Huian: la Marilena cel putin majoritatea actorilor nu au fost platiti

Spiru vs. UNATC

lucianmircu: n-o sa te intreb nici cum a fost la bac, dar vreau sa stiu ce faci acum
lucianmircu: UNATC?

Gabi Huian: spiru

lucianmircu: nu incerci la stat?

Gabi Huian: la bac a fost ok, sunt multumit ca l-am luat, avand in vedere ca 3 sferturi din tara nu au promovat
Gabi Huian: nu vreau sa instig, dar la unatc nu as avea un loc sigur
Gabi Huian: si stii la ce ma refer

lucianmircu: inca se intra pe pile si relatii

Gabi Huian: da

Din nou Marilena

lucianmircu: mai vreau sa te intreb de marilena
lucianmircu: cum ai ajuns sa joci in film, erai totusi un pusti?

Gabi Huian: hehe, another tricky part
Gabi Huian: daca iti aduci aminte de prima melodie a Corinei, cu pacha man si marius moga, Noi Doi
Gabi Huian: am aparut in videoclip, si de-acolo m-a vazut Cristi Nemescu

lucianmircu: si in videoclip cum ai ajuns?

Gabi Huian: iar in videoclip am ajuns inscriindu-ma la o firma de casting, undeva pe la 10 - 11 ani

lucianmircu: a, el facea videoclipuri la inceput

Gabi Huian: nu, nu nu facea videoclipuri, doar ca m-a remarcat in videoclip
Gabi Huian: si a spus "il vreau pe pustiu ala"

lucianmircu: cred ca ati filmat saptamani intregi in cartier

Gabi Huian: din contra, 2 saptamani
Gabi Huian: a fost scurt si la obiect
Gabi Huian: totul a fost asa de bine organizat

lucianmircu: a fost si distractie?

Gabi Huian: da, a fost din plin, dar si stresu zonei de filmare
Gabi Huian: rahova
Gabi Huian: in ghetouri

lucianmircu: probleme, cu baietasii?

Gabi Huian: nu, doar ca uneori erau copii care intrau in cadru
Gabi Huian: si chiar nu puteau sa fie controlati
Gabi Huian: aveam doar doi jandarmi care asigurau toata linistea

lucianmircu: care faceau ce fac jandarmii, aka dormeaua

Gabi Huian: da, dar ei macar faceau asta in picioare

Gabi Huian: nu era o problema daca intrau si se vedeau acolo, numai ca priveau camera, si faceau cu mana, ceea ce distrugea tot.


Primul Casting

lucianmircu: da de unde ai stiut tu la 11 ani ca vrei sa faci film de te-ai dus la o agentie de casting?
lucianmircu: cine (ce) te-a incurajat in directia asta?

Gabi Huian: chiar nu stiam asta, atunci m-am inscris pentru ca era vara, si fratele meu s-a gandit sa ne gasim ceva de facut
Gabi Huian: nu prea m-a incurajat, a fost pur si simplu random a zis "hai sa ne inscriem, poate ne ia in vreo reclama ceva in vara asta"
Gabi Huian: habar nu aveam la varsta aia ca vreau sa fac asta
Gabi Huian: dar dupa ce am avut primu contact cu filmul
Gabi Huian: adica de la Marilena
Gabi Huian: m-a facut sa realizez ca asta vreau sa fac in continuare
Gabi Huian: e o lume incitanta, atat in fata camerei, cat si in spatele ei



lucianmircu: intre Marilena si Principii ai mai facut ceva film?
lucianmircu: sau doar teatru?

Gabi Huian: scurt metraje si mici colaborari
Gabi Huian: spre exemplu Luna verde
Gabi Huian: in regia lui Alexa Visarion
Gabi Huian: la inceput trebuie sa ai si putin noroc
Gabi Huian: pana te cunoaste lumea

lucianmircu: in afara de desen, teatru si film ce iti place sa mai faci?

Gabi Huian: daca nu desenez, sau nu am nici un proiect, il petrec cu Theo


Cristi Nemescu

lucianmircu: cum a fost sa lucrezi cu Nemescu?

Gabi Huian: a fost cu siguranta cea mai frumoasa experienta
Gabi Huian: un om extraordinar
Gabi Huian: el m-a facut sa imi aleg cariera asta
Gabi Huian: este intr-un fel modelul meu
Gabi Huian: si da, am folosit "este"
Gabi Huian: pentru ca stiu ca de-acolo de unde e, ma indruma

lucianmircu: moartea lui a vost un soc pentru oricine l-a cunoscut, cu atat mai mult pentru un pusti de 14 ani cat aveai pe atunci

Gabi Huian: am plans o noapte intreaga
Gabi Huian: primul lucru pe care am vrut sa-l fac
Gabi Huian: a fost sa-l sun pe andrei toncu
Gabi Huian: vorbeam o groaza pe mess
Gabi Huian: si ne si vedeam
Gabi Huian: si cand am auzit ca era si el in masina
Gabi Huian: mi-a fugit pamantu de sub picioare

Gabi Huian: am cazut in genunchi si plangeam langa mama

lucianmircu: ce puteai sa intelegi din lumea asta
lucianmircu: in momentul asta?

Gabi Huian: nu pot sa exprim in cuvinte
Gabi Huian: a fost oribil oricum

lucianmircu: nici nu vreau sa te rascolesc pe subiectul asta

Gabi Huian: e ok, am acceptat situatia demult

lucianmircu: eu iti multumesc foarte mult ca ai stat atata la taclale
lucianmircu: am material de doua interviuri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.